Retourneren

Het artikel dient onbeschadigd, ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in originele verpakking terug gestuurd te worden. De retour bon dient volledig ingevuld mee terug gezonden te worden. Neem ten alle tijden contact op met onze klantenservice via klantenservice@betaalbaresokken.nl m.b.t. een retour zending en het verkrijgen van de retour bon. De kosten en verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening koper. Als uw bestelling bezorgd is, heeft u 7 werkdagen de tijd om de artikelen te retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden en wordt definitief. Inspecteer de ontvangen artikelen goed op eventuele fouten, zodat je dit tijdig kan melden en we je tegemoet kunnen komen. Zodra u het artikel al gewassen of gedragen heeft, kunnen wij het artikel niet meer terugnemen. Bij het retourneren van artikelen zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) worden gecrediteerd. Bij klachten of beschadiging (tijdens transport), dient u eerst per e-mail contact op te nemen met de Betaalbaresokken.nl. Ongefrankeerde/te kort gefrankeerde pakketten worden door Betaalbaresokken.nl niet aangenomen, ongeacht de reden van het terugsturen.

Let op! Retourzending is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte retourzendingen.

Indien u bij uw bestelling een kortingscode gebruikt hebt die geldig is vanaf een minimaal orderbedrag (bijvoorbeeld een kortingsbon van 10 euro die geldig is bij minimale besteding van 29 euro) houdt er dan rekening mee dat als het nieuwe totaalbedrag onder de 29 euro komt door een gedeelte van de bestelling te retourneren de kortingsbon niet meer geldig is en er dus ook geen restitutie zal plaatsvinden